مدیران مارکتینگ وظایف مختلفی از جمله تخمین هزینهها برای کمپینها، ارائه آنها برای تصویب توسط بخش مالی، کار با آژانسهای تبلیغاتی، درگیر شدن در مذاکرات تبلیغاتی، تهیه قراردادهای فروش و تبلیغات و بررسی تمام روندها در کارهای تبلیغاتی مانند کارهای تبلیغات آنلاین، تلویزیونی و حتی تبلیغات بیلبوردی را بر عهده دارند.
کار مدیر مارکتینگ چیست؟
وظایف یک مدیر مارکتینگ میتواند شرکت به شرکت و همچنین صنعت به صنعت تغییر کند. با این حال، بیشتر مدیران مارکتینگ مسئولیتهای مشترکی دارند که این مسئولیتها به شرح زیر میباشد:
مشاهده پست مشابه : عکس جدید چکامه چمن ماه در کنار مهدی مظلومی شایعات را تایید کرد