مدیران مارکتینگ وظایف مختلفی از جمله تخمین هزینهها برای کمپینها، ارائه آنها برای تصویب توسط بخش مالی، کار با آژانسهای تبلیغاتی، درگیر شدن در مذاکرات تبلیغاتی، تهیه قراردادهای فروش و تبلیغات و بررسی تمام روندها در کارهای تبلیغاتی مانند کارهای تبلیغات آنلاین، تلویزیونی و حتی تبلیغات بیلبوردی را بر عهده دارند.
کار مدیر مارکتینگ چیست؟
وظایف یک مدیر مارکتینگ میتواند شرکت به شرکت و همچنین صنعت به صنعت تغییر کند. با این حال، بیشتر مدیران مارکتینگ مسئولیتهای مشترکی دارند که این مسئولیتها به شرح زیر میباشد:
مشاهده پست مشابه : عکس جدید چکامه چمن ماه در کنار مهدی مظلومی شایعات را تایید کرد
خانههای مسافر غیرمجاز تهدید صنعت گردشگری گلستان
اقامتگاه سنتی قلعه وزیر، تجربه اقامت در قلعه ای قاجاری
مهمانخانه پهلوان رزاز تهران
آشنایی کاروانسرای زین الدین مهریز یزد
معرفی تعدادی بوتیک هتل های جذاب
تفاوت هتل با بوتیک هتل چیست؟
اقامتگاههای بومگردی، جایگزین مناسب هتل در سفرهای داخلی
اقامتگاه های بوم گردی خراسان
هتل اقامتگاه خاص و متفاوت در ایران: به رویاهایتان سفر کنید!
بریم به شهداد
اقامتگاه بومگردی کیمه سوادکوه
هارمونی جذاب میان طبیعت و ساختههای انسانی در موزه «هورتا» بروکسل
هتل های ۵ ستاره تهران
کاخهای ملکه الیزابت در تسخیر ارواح!/عکس
ضرورت الگوبرداری از کشورهای موفق در صنعت گردشگری